sobota, 4 maja 2013

Zmiany. zmiany.

Cześć i czołem :) Jak zauważyłyście nie prowadzę już opowiadania o Harrym & Adriannie. Wena poszła się je**ć. ;c Ale za to mam zupełnie inny pomysł. Śniło mi się to. Wszystko mam już rozpisane i w ogóle.. Tylko pisać i wstawiać na bloga! :) Krótka notka bo muszę jeszcze lekcje spisać -.- Jak tytuł głosi, zajdą tu małe zmiany. O jezu! Zapomniałam! Dziękuję strasznie za te 830 wyświetleń. :) To miłe, że wchodziłyście na bloga mimo mojej nieobecności :) Ah i opowiadanie o Larry'm też znika :c jakoś nie umiem o nich pisać. wszystko takie ch****e wychodziło. NO cóż, koniec końców żegnam się z wami. Postaram się napisać prolog, który spełni i wasze i moje oczekiwania, a jeśli się spodoba, pokazujcie go innym directionerką. :3 Do usłyszenia wkrótce! 

ada.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz